Saeco HD8752/83

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8752/83 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

sabineenco 29-09-2015
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

Geweldig apparaat,heerlijke koffie. had hiervoor een d;longhi maar de koffie die hier uitkomt is heter en sterker. goeie keuze. besteld bij koffiediscounter.nl en mooi binnen 2 dagen geleverd

eddievw 29-04-2013
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

Vervanging van Nespresso machine.
Afgelopen donderdag hebben we deze machine gekocht, en zijn tevreden over de kwaliteit van de koffie. Als de machine in gebruik wordt genomen moet j eigenlijk eerst drie of vier kopjes koffie laten bereiden zonder op te drinken, daarna komt de smaak van de koffie goed tot zijn recht.
Wij hebben als eerste soort bonen de bonen van Caffe Coronel Top Class in de machine gedaan. Deze smaakt prima, en lijkt erg op de Livanto van Nespresso.
We zijn erg benieuwd hoe een andere soort bonen smaakt uit de machine. Het is algemeen bekend dat de juiste bonen soort bepaald hoe de ervaring met de espresso machine is, voor ons is het goed.

bensens 31-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

De smaak is erg goed; Je kunt spelen met de temperatuur, maalsterkte en hoeveelheid koffie, wat mij erg goede koffie heeft gezorgd. Het metalen front geeft het apparaat een hele mooie luxe afwerking. Het onderhoud is, als je het na een tijdje onder de knie hebt, makkelijk uit te voeren, de zetgroep is er makkelijk uit te halen en eenvoudig schoon te maken. Ik ben geen espresso apparaat gewend, dus een paar algemene zaken vallen me wel op: Ik blijf zo'n apparaat vrij fors vinden en ik vind dat het best veel geluid maakt bij het malen/koffie zetten. Wellicht niet anders mogelijk maar ik kan het niet vergelijken met andere apparaten. Voor de rest: top apparaat, heerlijke koffie en we hebben er al 8 maanden heel veel plezier van.

daxlady 25-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

De Philips Saeco Intelia maakt heerlijke koffie en is zeer gemakkelijk te bedienen.
Het apparaat is prachtig vormgegeven en heeft een mooie uitstraling door de rvs voorkant.

Heinz1962 17-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

Na lang twijfelen en vergelijken gekozen voor de Philips Saeco HD8752/85.Sinds een paar dagen in huis.Geen seconde spijt gehad. Maakt weinig geluid,fijn bedieningsgemak maar het belangrijkste een heerlijke goed warme koffie.En hij staat nog mooi in de keuken.

gadde 03-10-2012
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

Ondanks alle kritiek op deze site toch dit apparaat aangeschaft. Vanaf dag 1 heerlijke espresso en cappuccino, gewoon de instructies goed opvolgen, vooral ook qua schoonmaken.
Bij mijn apparaat komt er ook water van onder in de lekbak, maar dat hoort zo, staat ook in de onderhoud-instructie op de website van Philips. Ik ben nooit echt een fan geweest van Philips producten, maar dit apparaat ziet er goed uit in de RVS afwerking en de bediening is erg intuïtief.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zinnigs zeggen, maar als je het apparaat registreert op de Philips site dan heb je recht op 3 jaren garantie.

thijs_v 28-09-2012
Geschreven voor: Saeco HD8752/83

Wij hebben het apparaat nu een half jaar in gebruik en zijn redelijk tevreden over het apparaat. Koffie is prima, onderdelen zijn makkelijk te reinigen, de ontkalkingprocedure kost best veel tijd. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er als de machine spoelt er minder water uit de koffie uitloop komt dan voorheen (wij plaatsen daar steeds een kopje onder). In het begin kwam er een half kopje water 'spoelwater' uit en nu maar een kwart kopje. Het restant verdwijnt in de lekbak onder machine, waardoor deze sneller vol is. Hiervoor contact gehad met philips en zij raden aan om de machine op te sturen voor de reparatie. Maar vandaag wilde ik koffie pakken en nu geeft het display niets meer weer, dus nu moet de machine echt opgestuurd worden. Maar wat schetst mijn verbazing? Op http://www.gebruikershandleiding.com/Philips-Saeco-HD-8752-Intelia-Class/handleiding-5-459476.html blijkt dat er nog 2 medegebruikers hetzelfde probleem hebben. 1 van deze apparaten is ook vandaag kapot gegaan, je zou haast denken dat het geprogrammeerd wordt ;-) Wordt vervolgt